دانلود سریال رقص روی شیشه

  سریال رقص روی شیشه (dance on the glass) جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی است که تبلیغات پر زرق و برق آن، مخاطب را تا حد زیادی به یاد سریال پرطرفدار عاشقانه می اندازد.در این مطلب قصد داریم به معرفی سریال رقص روی شیشه به عنوان پرستاره ترین سریال توزیع شده در شبکه نمایش خانگی بپردازیم؛ بنابراین در ادامه با فردیس فیلم همراه باشید.

شبکه ی نمایش خانگی در چند سال اخیر به بستر بسیار مناسبی برای عرضه ی سریال ها تبدیل شده است و بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان ترجیح می دهند به عرضه ی اثر خود در شبکه ی نمایش خانگی بپردازند تا ضمن ارائه ی اثر با کم ترین میزان محدودیت و سانسور بتوانند بازده مالی مناسبی داشته باشند.

 

همین امر باعث ورود کارگردانان و ستاره های معروفی به شبکه ی نمایش خانگی شده است و می توان تنوع ژانر گسترده ای را در این حوزه دید.


دانلود قسمت ششم سریال رقص روی شیشه - فردیس فیلم

 

یکی از جدیدترین آثار تولید شده در شبکه ی نمایش خانگی سریال رقص روی شیشه است که توانسته مخاطب بسیاری را در مدت زمان کوتاهی به دست آورد. به باور بسیاری رقص روی شیشه پرستاره ترین سریال این روز های شبکه ی نمایش خانگی است. برای اثبات این موضوع کافی است تنها به لیست زیر نگاهی کنید:

 

بهرام رادان، مهتاب کرامتی ، امیر آقایی،مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری ،بیتا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌ پور، ابوالفضل میری، جواد یحیوی و…

 

 رقص روی شیشه، عاشقانه ای دیگر

 

دانلود سرال رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه چه در طراحی لوگو و چه در تبلیغات پر زرق و برق، به شدت یادآور سریال عاشقانه است.داستان از جایی جالب می شود که بدانید کارگردان سریال رقص روی شیشه، مهدی گلستانه، تهیه کننده سریال عاشقانه است و احتمالا همه ی این شباهت ها تعمدی است و یک ترفند تبلیغاتی به نظر می رسد.

 

شاید این سریال را نیز بپسندید: سریال نهنگ آبی

 

سریال رقص روی شیشه، داستان زندگی رعنا ( مهتاب کرامتی) و یغما ( بهرام رادان) است. این زوج که از طبقه ی مرفه جامعه هستند در ظاهر خوشبخت به نظر می رسند با این حال در باطن زندگی شان دچار مشکلات ریز و درشتی هستند که اتفاقات غیر مترقبه ای این مشکلات را پیچیده تر می کند.

 

سریال رقص روی شیشه ( dance on the glass ) مانند عاشقانه، زندگی طبقات مرفه جامعه را هدف قرار داده و توانسته با صحنه های لوکس و پر زرق و برق توجه مخاطبان را حد بسیار زیادی به خود جلب کند. مخاطبی که این روزها تنها می تواند این صحنه ها را در فیلم های سینمایی و سریال ها ببیند.

 

به همه ی این موارد حضور ستاره هایی چون مهتاب کرامتی، بهرام رادان، میترا حجار، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان و… را که بسیاری از آن ها برای اولین بار در یک سریال حضور دارند را نیز اضافه کنید. همه ی این موارد در کنار یک درام خانوادگی- اجتماعی، نوید یک اثر دوست داشتنی و پر مخاطب را می دهد.

 

 

 آشنایی با عوامل سریال رقص روی شیشه

 

دانلود سرال رقص روی شیشه

 

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، سریال رقص روی شیشه آخرین اثر مهدی گلستانه است که پیش از این تولید آثاری چون عاشقانه را در کارنامه خود دارد . از دیگر آثار گلستانه می توان به نازنین، نقطه کور و… اشاره کرد.

 

نویسندگان سریال رقص روی شیشه (dance on the glass) طلا معتضدی و ابوالفضل کاهانی هستند که پیش از این آثار خوب سینمایی و تلویزیونی را از آن ها شاهد بودیم.

 

شاید این سریال را نیز بپسندید: سریال احضار

 

تیم بازیگری این سریال نیز از بهترین های سینما هستند و هرکدام به تنهایی می توانند طیف وسیعی از مخاطبان را به این سریال جذب کنند. از بهرام رادان که کارهای بی نظیری چون شمعی در باد، گیلانه، چهارراه استانبول، بارکد، سنتوری و… را در کارنامه دارد تا مهتاب کرامتی بازیگر سخت گیر و خوش سلیقه ی سینمای ایران.

 

یکی از نکات جالب و چالش برانگیز سریال رقص روی شیشه موسیقی تیتراژ آن است که در هر قسمت با صدای یک خواننده روانه ی بازار می شود و همین نکته می تواند جذابیت بسیاری برای مخاطبان داشته باشد.

 

از جمله خوانندگانی که تا کنون با سریال رقص روی شیشه همکاری کرده اند می توان به یاس، هوروش بند، رضا صادقی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده و… اشاره کرد.

 

بنابراین با توجه به همه ی موارد گفته شده و داستان اجتماعی و خانوادگی که به تازگی رنگ معمایی به خود گرفته، سریال رقص روی شیشه می تواند یکی از آثار قابل اعتنای این روزهای شبکه نمایش خانگی باشد.

 

همه ی حواشی سریال رقص روی شیشه

 

دانلود سرال رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه از زمان اعلام خبر ساخت تا الان دچار حواشی زیادی شده است. از خبر پیوستن ستاره های سینما به این سریال تا خبر پیوستن سعید کنگرانی به رقص روی شیشه و ایفای نقش در یک اثر پس چهارده سال و مرگ ناگهانی او.

 

اما جدیدترین حاشیه ای که سریال رقص روی شیشه با آن درگیر شده است، استفاده از صدای یاس (یاسر بختیاری) رپر معروف ایرانی در تیتراژ این سریال است.

 

یاسر بختیاری با انتشار ترانه ی سفارشی خبر از حضورش در سریال رقص روی شیشه را داد، ترانه ای که به معضلات صنعت موسیقی ایران در چند سال اخیر و اوضاع نابسامان آن اشاره دارد و حواشی بسیاری را نیز به همراه داشت.

 

جالب است بدانید در اکران خصوصی رقص روی شیشه در تیتراژ قسمت اول این اثر صدای یاس شنیده می شود با این حال پس از توزیع سریال رقص روی شیشه در شبکه ی نمایش خانگی صدای یاس از نسخه ارائه شده در شهر تهران و بعضی از شهرستان ها حذف شد و مدیریت کل شبکه نمایش خانگی از مجوز نداشتن صدای یاس خبر داد. خبری که بسیاری از هواداران این رپر را مایوس کرد و نشان داد تا رفع کامل محدودیت های هنری هنوز راه طولانی در پیش است.

 

از آخرین حواشی این فیلم نیز می توان به انتقادات به صحنه های لوکس و زندگی زوج مرفه سریال رقص روی شیشه اشاره کرد.

 

چرا دانلود سریال رقص روی شیشه

 

دانلود سرال رقص روی شیشه

 

با توجه به همه ی موارد گفته شده، به نظر می رسد قرار است با سریال حرفه ای رو به رو شویم، سریالی که ادعای جابه جایی استانداردهای سریال سازی در ایران را دارد و با همه ی ستارگان درجه یکش به جنگ سایر آثار توزیع شده در چند ماه اخیر رفته است.

 

در هر صورت به نظر می رسد سریال رقص روی شیشه ارزش وقت گذاشتن را دارد و می تواند به هدف سرگرمی مخاطب که اتفاقا از اهداف اصلی سریال سازی در جهان است برسد. پس دانلود سریال رقص روی شیشه را به هیچ عنوان فراموش نکنید.


منبع فردیس فیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.