دانلود فیلم زهرمار با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید زهرمار با کیفیت ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم

دانلود فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی جواد رضویان

دانلود رایگان فیلم زهرمار از رسانه فردیس فیلم

فیلم زهرمار

 

 

 

مشخصات فیلم زهرمار:

نام فیلم : زهرمار

نام انگلیسی فیلم : Zahremar

کیفیت ها : ۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

موضوع :اجتماعی ، کمدی

نویسنده : پیمان عباسی

کارگردان :جواد رضویان

تهیه کننده :جواد نوروزبیگی

سال تولید : ۱۳۹۷

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸

مدت زمان : ۱۰۶ دقیقه

 

بازیگران:

سیامک انصاری، برزو ارجمند، علی استادی، سیامک ادیب، شبنم مقدمی، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، حسین محب اهری، سیامک صفری و رضا رویگری

 

پیشنهاد میکنیم این فیلم را نیز ببینید : خانه دیگری

 

درباره فیلم زهرمار:

فیلم زهرمار

زهرمار اولین اثر سینمایی جواد رضویان و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی می باشد.این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ می باشد که نویسندگی آنرا  آقای پیمان عباسی به عهده گرفته است. فیلم سینمایی زهرمار برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد،به نظر می آید که موضوع فیلم قالبی طنز اجتماعی داشته باشد ،اما عوامل ساخت آن گفته اند که این فیلم اصلا فیلمی در قالب طنز نیست.

 

عوامل سازنده فیلم:

تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی / فیلمنامه‌نویس: پیمان عباسی / مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی / چهره‌پرداز: عبداله اسکندری / طراح صحنه: مهدی موسوی / طراح لباس: ثنا نوروزبیگی / تدوین: حسن حسندوست / صدابردار: محمود خرسند / صداگذار: محمود خرسند / جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کریمیان / جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا قادری / عکاس: کورش جوان

 

کد تخفیف شگفت انگیز دیجی کالا

امروزه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه شده است و همه ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت آنلاین و با صرف وقت و هزینه ی کمتر از دیجی کالا خریداری کنند. سایت چی بخرید همه روزه با ارائه ی انواع کد تخفیف دیجی کالا (Digikala Discount) شما را در انجام خریدی اقتصادی و باکیفیت کمک می کند.

 

کد تخفیف دیجی کالا در سایت چی بخرید

امروزه خرید محصولات دارای کد تخفیف دیجی کالا (Digikala Discount) بسیار لذت بخش و همه گیر شده است. البته همه ما ذاتا عاشق تخفیف هستیم و تمایل داریم همیشه با تخفیفات بالایی، اجناس یا کالاهایی را خریداری نماییم.

 

به همین خاطر است که هر کسی به ویژه قشر جوان و خانم ها در تلاش هستند تا از کد تخفیف دیجی کالا رایگان سریعا خبر داشته باشند تا محصول مورد نظرشان را با تخفیف ویژه از دیجی کالا تهیه نمایند. سایت چی بخرید با ارائه ی به روز و آنلاین انواع کد تخفیف دیجی کالا شما را در این امر یاری خواهد کرد.

انواع کد تخفیف دیجی کالا در سایت چی بخرید
انواع کد تخفیف دیجی کالا در سایت چی بخرید

 

این روزها که همه به دنبال اطلاع از کد تخفیف دیجی کالا هستند. سایت ها، اپلیکیشن های موبایلی و حتی برندهای معروف و معتبر بسیاری با دیجی کالا همکاری دارند؛ و همین سبب شده است که محصولات دیجی کالا اکثر مواقع تخفیف خورده باشند. چنین موقعیتی یک مزیت رقابتی برای دیجی کالا ایجاد کرده تا همیشه و در هر موقع از سال محصولات تخفیف دار خود را ارائه دهد.

 

در این مقاله قصد داریم کد تخفیف دیجی کالا (Digikala Discount) برای کلیه ی دسته بندی محصولات را در سایت چی بخرید به شما ارائه دهیم. پس چنانچه شما هم به دنبال خرید های فوق العاده با کد تخفیف دیجی کالا هستید حتما با ما همراه باشید. در ادامه انواع کد تخفیف دیجی کالا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کد تخفیف دیجی کالا مخصوص اولین خرید

همانگونه که می بینید از نام این کد تخفیف دیجی کالا مشخص است که این کد تخفیف صرفا جهت خرید اول از دیجی کالا می باشد. به عبارتی شما کافی است در دیجی کالا برای خرید اول خود ثبت نام نموده و کد تخفیف اولین خرید خود را از آن دریافت نمایید. توجه داشته باشید که کد تخفیف دیجی کالا برای دومین خرید برای همه کاربران نخواهد بود و حتما باید از محصولاتی که تخفیف دار هستند خریداری کنید.

 

کد تخفیف دائمی دیجی کالا

کدهای تخفیف دائمی دیجی کالا همواره و در همه جا یافت می شوند. می توانید کدهای تخفیف فوق العاده ی دیجی کالا را از طریق سایت چی بخرید دریافت نمایید و لذت خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید.

خریدی به صرفه از دیجی کالا با کد تخفیف
خریدی به صرفه از دیجی کالا با کد تخفیف

 

کد تخفیف شگفت انگیز دیجی کالا

این نوع از کد تخفیف دیجی کالا عموما به صورت خیلی محدود ارائه می گردد. عمدتا از طریق ایمیل و پیامک نیز به کاربران اطلاع رسانی می شود. این نوع از تخفیف ها در محدوده ی زمانی خاصی و بر روی اجناس و کالاهای محدودی اعمال می گردند؛ مثلا اطلاع رسانی می شود که ۳ روز وقت دارید تا ۶ نمونه محصول در دسته ی پاوربانک ها را با تخفیفی ۴۵ درصدی خریداری نمایید.

 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه هاست که با بیش از ده سال سابقه، همواره آماده ی خدمت رسانی به مشتریان خود بوده است. این فروشگاه با تعهد و پایبندی به سه اصل پرداخت مبلغ خرید در محل، ۷ روز گارانتی بازگشت کالا و تضمین اصل و اورجینال بودن کالاهای خود محبوبیت فراوانی در بین مردم به دست آورده و به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شده است و با فروشگاه های معتبر جهانی رقابت دارد.

 

به هنگام ورود به سایت دیجی کالا با سایتی پر از اجناس و کالاهای رنگارنگ مواجه خواهید شد و هر آنچه که به ذهنتان خطور می کند و نیازمند خریدش هستید با بهترین کیفیت می توانید در دیجی کالا پیدا کنید. این فروشگاه اینترنتی همانند ویترینی پر زرق و برق است که انواع اجناس و کالاهای برند همچون گوشی های سامسونگ، ال جی، هوآوی و …چیده می شود.

 

همچنین متنوع ترین لوازم الکترونیکی نظیر لپ تاپ های برند، هارد اکسترنال، هدفون، پاور بانک، انواع گوشی های موبایل آیفون و اندروید، حتی جدیدترین مدل های لوازم خانگی از فرش و مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری و تلویزیون و ماشین لباسشویی و صدها قلم کالای دیگر در این فروشگاه اینترنتی پیدا می کنید.

 

شما می توانید با خرید از این فروشگاه اینترنتی لذت تجربه ای جدید و متفاوت از خریدآنلاین را بچشید. می توان گفت مناسب ترین اصطلاح در مورد سایت دیجی کالا، بازار بزرگ اینترنتی می باشد، زیرا با قدم گذاشتن در این سایت می توانید هر آنچه که نیاز دارید را با سلیقه و مبلغ مورد نظرتان انتخاب و خریداری نموده و خریدی لذت بخش، به صرفه همراه با انواع کد تخفیف دیجی کالا را تجربه کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019

از جمله ویژگی ها یا در واقع نقاط قوت  گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت می توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اینترنت پرسرعت ۴G و داشتن حسگر اثرانگشت اشاره کرد. در این مقاله به بررسی نقاط ضعف و قوت این گوشی هوشمند و ویژگی های برجسته آن پرداخته شده است.

 

نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

جدیدترین گوشی برند هوآوی گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت می باشد که در دسته فبلت‌ها جای میگیرد. سایز و ابعاد صفحه‌ نمایش امروزه از ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت به هنگام خرید گوشی موبایل می باشد. به همین دلیل محصولاتی با نام فبلت وارد بازار شده است که از لحاظ قد و اندازه بزرگتر از گوشی‌های موبایل و کوچکتر از تبلت‌ها می باشند.

دارا بودن نمایشگر ۶٫۲۶ اینچی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی از جمله ویژگی‌های برجسته گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت است که نشان می دهد تغییرات چشمگیری در ابعاد و حافظه بین گوشی‌های سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ رخ نداده است. می‌دانید که با گذر زمان میان برند‌های معتبر و معروف تولیدکننده‌ی کالاهای دیجیتال رقابت تنگاتنگی به خصوص در تولید گوشی‌های موبایل با صفحه نمایش بزرگ، ایجاد شده است.


نمایشگر بزرگ گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت مجهز به پنل IPS است که کیفیت و وضوح تصویری  ۱۵۲۰در۷۲۰ پیکسلی را به نمایش می‌‌ گذارد. بنا به رزولوشن این نمایشگر، تراکم پیکسلی آن به صورت ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ به ‌دست می‌آید.

این نمایشگر نیز همچون بسیاری از گوشی‌های جدید موجود در بازار به صورت تمام ‌صفحه طراحی و عرضه شده است. برای این گوشی موبایل ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی لحاظ شده است که از طریق کارت حافظه‌ی microSD تا چیزی حدود ۵۱۲ گیگابایت نیز قابل ‌افزایش می باشد. کمپانی هوآوی، این مقدار ظرفیت و  حافظه‌ ی داخلی را به منظور پاسخگویی به نیاز کاربرانی لحاظ کرده است که همیشه فایل‌های تصویری و صوتی بسیار زیادی برای ذخیره‌ در گوشی موبایل خود دارند.

دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل با داشتن دو سنسور با دقت ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی ، امکان ثبت تصاویر و لحظات ناب شما را با رزولوشن و کیفیتی فوق العاده زیاد فراهم کرده‌اند؛ دیگر اینکه دوربین سلفی در گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 مجهز به یک سنسور ۱۶مگاپیکسلی بوده و توانایی رقابت با اکثر گوشی های موجود در بازار را دارد.

با استفاده از دو دوربین ذکر شده و امکانات گوناگون آن‌ها همچون قابلیت تشخیص چهره،  امکان فوکوس با اشاره بر روی سوژه عکس،  امکان ثبت لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی بر روی عکس‌ها و فیلم‌ها و…می‌توانید تصاویر فوق العاده جذاب و به یاد ماندنی ثبت کنید. شایان ذکر است که باتری لیتیوم-یونی گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت زیر قاب آن، با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت جای گرفته است و کاربر امکان تعویض آن را ندارد.

دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019 دوبله فارسی

دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood 2019 دوبله فارسی با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی Once Upon a Time in Hollywood 2019

دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود ۲۰۱۹ با لینک مستقیم

فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود از رسانه فردیس فیلم


مشخصات فیلم روزی روزگاری در هالیوود:

نام فیلم: روزی روزگاری در هالیوود

نام فیلم به انگلیسی: Once Upon a Time in Hollywood

کیفیت : ۴۸۰p WEB-DL  ,۷۲۰p WEB-DL,1080p WEB-DL

موضوع : کمدی,درام

فرمت : MKV

حجم : ۳٫۲۱ گیگابایت + ۱٫۵۲ گیگابایت + ۷۴۸ گیگابایت

کارگردان: کوئنتین تارانتینو

تهیه کنندگان : کوئنتین تارانتینو و دیوید هیمن

نویسندگان : کوئنتین تارانتینو

مدت زمان: ۱۵۹ دقیقه

زبان: انگلیسی 

سال انتشار : ۲۰۱۹

 

بازیگران فیلم:

از بازیگران این فیلم سینمایی میتوان به لئوناردو دی‌کاپریو,برد پیت,مارگو رابی,کرت راسل, تیموتی اولفینت,داکوتا فانینگ,لوک پری,مارگارت کوالی, دیمین لوئیس,بروس درن,امیل هرش,آل پاچینو اشاره کرد.

 

درباره فیلم Once Upon a Time in Hollywood:

فیلم روزی روزگاری در هالیوود اثر کارگردان مشهور تارانتینو می باشد ،این فیلم در ژانر کمدی – درام محصول سال ۲۰۱۹ نهمین فیلم بلند این کارگردان است. فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) نخستین بار در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۹ در جشنواره کن ۲۰۱۹ به روی پرده رفت.

 این فیلم سینمایی نخستین بار در هفتاد و دومین دوره جشنواره کن به نمایش درآمد و سپس در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت. این فیلم از نظر عملکرد بازیگران و سناریو مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ و جشنواره گلدن تریلر اواردز ۲۰۱۹ اشاره کرد.

 

عوامل دوبلاژ:

دوبله شده در آلفا مدیا، مدیر دوبلاژ: علیرضا خضری، مترجم: میثم کبیری، گویندگان: بسام قیدی، سحر چوبدار، محسن زرآبادی، امیرحسین صفائی، سمانه مبلغ حسینی، میترا پوررمضان، محبوبه نریمیسا، بهنوش فرهودی، ارشیا شریعتی، میثم کبیری، سحر عیسی زاد، فرتاش فرهادپور، وحید آفرین، ابراهیم ربیعی، نگین فاضلی، امیررضا لطفی، درسا مومنی خواه، مصطفی نیسی و زهرا حیدری

 

فیلم روزی روزگاری در هالیوود

 

خلاصه داستان:

در فوریه سال ۱۹۶۹، بازیگر یک سریال‌ وسترن پرطرفدار و یک بدلکار باتجربه، در مورد تداوم فعالیت هنری خود دچار نگرانی می‌شوند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در واپسین سال‌های دوران طلایی صنعت فیلمسازی هالیوود، به شهرت و موفقیت دست پیدا کنند و…

 

دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood از سرور های قدرتمند آپلود بوی

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

 

طرز تهیه شیر قهوه

شیرقهوه که به نام‌های قهوه کُن لِچه و قهوه لچارو نیز شناخته می‌شود، یک نوشیدنی گرم و لذیذ مخصوص روزهای سرد زمستانی است که به راحتی و با کمترین مواد اولیه در خانه آماده می‌شود.
شیرقهوه؛ نوشیدنی داغ روزهای زمستانی

ستاره |
 سرویس آشپزی -
 تمام دنیا شیر را به عنوان چاشنی جدانشدنی قهوه می‌شناسند و مقدار آن را به دلخواه خود تنظیم می‌کنند. شیر گرم روی قهوه آماده یک لایه کفی جذاب تشکیل می‌دهد. این نوشیدنی به راحتی و با کمترین دردسر در خانه قابل تهیه است و یکی از انواع نوشیدنی گرم مقوی و متفاوت برای فصول سرد سال محسوب می‌شود. 

در این مطلب بخوانید:

مواد لازم برای تهیه شیرقهوه

مواد لازم
قهوه اسپرسو۳ قاشق غذاخوری 
آب۱/۳ فنجان
شیر۱ و ۱/۳ فنجان
شکرشکر برای مزه

 

طرز تهیه شیرقهوه

  1. قهوه را مطابق دستورالعمل سازنده در دستگاه اسپرسوساز خود بریزید. این دستورالعمل‌ها بسته به نوع اسپرسوساز شما متفاوت خواهند بود.
  2. آب اضافه کنید.
  3. در مرحله بعد اسپرسوساز را روشن کنید.
  4. در حالی که قهوه در حال جوش خوردن است، شیر را در یک قابلمه کوچک ریخته و حرارت را روی متوسط تنظیم کنید. شیر را گرم کنید و به محض جوش آمدن، دمای آن را کمی کم کنید تا قل بخورد.
  5. قهوه را در یک لیوان بلند و ضخیم ریخته و شیر را با یک جریان ملایم اما سریع به آن اضافه کنید. این کار باعث می‌شود مخلوط قهوه و شیر خنک شده و لایه‌ای کف روی آن تشکیل شود.
  6. در نهایت شکر را اضافه کرده و از شیرقهوه لذیذ خود لذت ببرید!

 

شیرقهوه؛ نوشیدنی داغ روزهای زمستانی
جدول ارزش غذایی شیرقهوه

انرژی (کالری)۴۹ کیلوکالری
کربوهیدرات۳ گرم
پروتئین۲ گرم
چربی۲ گرم
چربی اشباع شده۱ گرم
کلسترول۸ میلی‌گرم
سدیم۳۹ میلی‌گرم
پتاسیم۱۰۷ میلی‌گرم
شکر۴ گرم
ویتامین آ۱۳۰ آی‌یو
کلسیم۹۲ میلی‌گرم
 

کلام آخر

افزودن قهوه به شیر با خواص و البته مضراتی همراه است. معمولاً کارشناسان بهداشت و درمان به سبب کربوهیدارت و کالری بالا، مصرف شیر کامل را در کنار قهوه توصیه نمی‌کنند و پیشنهاد می‌کنند از شیر بادام در قهوه استفاده شود؛ یک راه دیگر برای بهبود طعم و خاصیت فنجان قهوه، افزودن مقداری دارچین به فنجان است. در پایان پیشنهاد می‌کنیم طرز تهیه نسکافه با شیر و خامه را نیز بخوانید و پس از تهیه این دو نوشیدنی، تجربیات و نظرات خود را با ما و همراهان ستاره به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.
 
برگرفته از: Mexicoinmykitchen