فصل دوم سریال Wednesday از نتفلیکس پخش خواهد شد

برخلاف شایعات، فصل دوم و آینده چهارشنبه همچنان در نتفلیکس پخش خواهند شد و به آمازون منتقل نمی شوند. A1-MCI سریال چهارشنبه ماه گذشته از نتفلیکس پخش شد و این سریال در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین سریال‌های سرویس پخش است. 

اما سریال چهارشنبه به طور رسمی برای فصل دوم تمدید نشده است و ایندیپندنت اخیراً اعلام کرده است که سریال چهارشنبه که توسط بخش تلویزیونی MGM تولید شده است، شبکه نتفلیکس را برای فصل دوم به Amazon Prime Video ترک خواهد کرد که می تواند به عنوان یک فصل باشد. شوک بزرگ برای نتفلیکس حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعه تکذیب شده است.

 به گفته IndieWire، اگرچه آمازون اکنون مالک MGM است، اما قرارداد نتفلیکس با بخش تلویزیون مترو گلدوین مایر پیش از ادغام برای پخش در روزهای چهارشنبه است، بنابراین آمازون نمی تواند تا زمانی که قرارداد نتفلیکس منقضی شود، حقوق پخش چهارشنبه ها را به دست آورد. نتفلیکس قراردادی برای تولید سریال در روز چهارشنبه دارد که شامل تولید و پخش فصل اول و فصل های احتمالی آینده می شود و باید منتظر تمدید رسمی سریال برای فصل دوم در آینده نزدیک باشیم.

 ددلاین همچنین گفت که در حالی که آمازون اکنون مالک MGM است، در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انحصار محتوای استودیو ندارد تا استودیو بتواند به همکاری با سایر شرکت ها مانند نتفلیکس ادامه دهد. تیم برتون تهیه کننده و کارگردان سریال چهارشنبه است و 4 قسمت از این سریال را کارگردانی کرده است. 

آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و خالقان اسمالویل، نیز به عنوان نویسندگان و مجریان نمایش در خانواده آدامز ظاهر شدند. جنا اورتگا چهارشنبه آدامز، کاترین زتا جونز مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موزس مصطفی، اما جی میرز، نائومی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت از جمله بازیگران سریال چهارشنبه هستند و در آن بازی می کنند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فیلم ها رو به صورت دوبله فارسی تماشا میکنند پس اینجا کلیک کنید تا لیستی از بهترین فیلم های دوبله فارسی را ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.